Връщане и замяна

1. Ако не съм доволен/на от получените продукти, в какъв срок мога да ги върна?

Можете да върнете поръчан от Вас продукт в рамките на 14 дни от получаване на пратката. Куриерските разноски по връщането ще бъдат за Ваша сметка (сметка на клиента). Ако е възможно, върнете продуктите в оригиналните им опаковки. За стартиране на прцедура по връщане на пратка, свържете се с нас.

* Не можете да Върнете - Употребени стоки, стоки с нарушена цялост, без оригинална опаковка (когато има такава), без съпровождащ документ (фискален бон и гаранция, когато е приложима)

2. Ако получа повредена/ дефектна/ сгрешена стока как мога да я върна?

Ако поръчката Ви пристигне с повреда, дефект или е сгрешена, моля, позвънете на телефон: 0884020707 или ни пишете на имейл: [email protected] в рамките на 14 дни от датата на доставката на стоките. В случай че установим наша грешка, ще се погрижим да получите обезщетение или замяна на артикулите. Ако изискаме сгрешените/дефектни продукти да ни бъдат върнати, прибирането на стоките ще бъде за наша собствена сметка. Моля, върнете продуктите в оригиналните им опаковки.

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки